15/12/2017

נשים: איך לחטב את הישבן ב-10 תרגילים

bubble-buttl

המון נשים מתאמנות בחדר הכושר ומנסות לחטב את גופן ובעיקר חלקים ספציפיים בו. כדי להגיע לרמת חיטוב גבוהה, יש צורך בהקפדה על תזונה נכונה, אימונים ושינה טובה. גוף האדם הוא מכונה שקשה להסביר אותה ולא תמיד תרגיל שיעבוד על אחרים, יעבוד גם עליכם. כמו שכולנו יודעים, כאשר אנו עובדים חזק ורואים תוצאות טובות, הביטחון העצמי עולה לרמות שלא ניתן לתאר אותן כלל.

אם תשאלו גברים מה מושך אותם בגוף האישה, יותר ממחצית מהם יענו שישבן זה האיבר שהם מסתכלים עליו ראשון. בחדרי הכושר השונים הפרוסים ברחבי הארץ, תמיד אפשר לראות את המתאמנות שמבצעות תרגילים שונים ומוזרים לחיטוב הישבן. ריכזנו עבורכם 10 תרגילים לחיטוב הישבן ובעזרת תזונה נכונה, גם אתן תוכלו להגיע לישבן חטוב ומעוצב.

1. דדליפט רומני

2. יציבות רגליים בעזרת כדור

3. לאנג'ים (מכרעים) צדדים

 
4.סומו סקוואט

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו ותנו בלייק!!

5. לאנג'ים (מכרעים) אחוריים

6. דדליפט רומני על רגל אחת

7. סקוואט עמידה רחבה

8. סקוואט קידמי

9. עליות עם משקולות

10. הנפת משקולת

אחרי שהחלטתן להיכנס לכושר ולעצב את הישבן שלכן, מומלץ להתחיל תמיד ממשקלים קלים מאוד, כדי שהגוף יתרגל לתנועה שמבצעים בתרגיל. ההמלצה היא לעשות 3 סטים של 12 חזרות לכל תרגיל שמבצעים. אין צורך לבצע את 10 התרגילים באימון אחד, אלא 2-3 תרגילים יספיקו. כדי להתמיד בביצוע של 2-3 תרגילים למשך פרק זמן מסוים ואז להחליף את התרגילים

 

שתפו את כתבה Email this to someoneShare on LinkedInShare on StumbleUponPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

תגיות הכתבה

שליחת תגובה


2014-כל הזכויות שמורות 2013 © מגזין WhatHot מה שחם באינטרנט
richkid אינטראקטיב