15/12/2017

כושר: 20 דרכים לשרוף 300 קלוריות

klas

ממחר אני קם מהספה ומתחיל לעשות אירובי כל יום! אני בטוח שאמרת את זה לעצמכם כבר כל כך הרבה פעמים, שכבר מזמן הפסקתם להאמין לעצמכם ואם כבר קמתם מהספה, התמדתם בדיוק יומיים ואז חזרתם להתרווח בספה. להרבה אנשים תהליך ירידת המשקל נראה מסובך מאוד, אך בעצם זו מתמטיקה נורא פשוטה, צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף משתמש ביום כדי לרדת במשקל. כמות הקלוריות שגופנו שורף במהלך היום תלוי במספר גורמים כמו גיל, משקל גובה, מין ורמת פעילות. הגוף משתמש בקלוריות לכל הפעילויות אותן הוא עושה, אפילו שהוא במנוחה.

הכלל הראשון שעליכם לזכור בנוגע לירידה במשקל הוא שאתם צריכים לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף שלכם צורך ביום. נגיד ולפי הגורמים שהוזכרו מעלה, הגוף שלכם שורף ביום 2000 קלוריות, הצריכה היומית שלכם צריכה להיות פחות מ-2000 קלוריות כדי לרזות. הכלל השני שאתם חייבים לזכור הוא אתם חייבים לאכול. ברגע עושים דיאטה כמו דיאטת כאסח, הגוף נכנס למצוקה ולכן הוא יכנס למצב של הישרדות ואנו בעצם נאבד המון שריר במקום שומן. אתם חייבים לזכור שהגוף חייב לקבל מזון כדי להתקיים ולתחזק את עצמו. כלל נוסף הוא שפעילות אירובית אינה מספיקה כדי לרדת במשקל. הרבה אנשים חושבים שבשביל לרדת במשקל צריך לעשות פעילות אירובית, אבל בעצם ההפך הוא הנכון. בין אם אנו רוצים לעלות במשקל או לרדת במשקל, זה הכל קשור לתזונה שלנו. הרבה אנשים חושבים שאם הם עושים פעילות אירובית, הם יכולים לאכול מה שהם רוצים וכמה שהם רוצים. כאשר אתם בגירעון שלילי של 500 קלוריות ואתם עושים אירובי ושורפים 300 קלוריות, אתם חייבים להשלים את אותן 300 קלוריות בשביל שלא תהיו בגירעון שלילי גדול מידי.

כולם רוצים לרדת במשקל. (תמונה: Jack Lyons , אתר: Flickr)

אז נכון, לא צריך לעשות פעילות אירובית בשביל לרדת במשקל, אבל תמיד טוב לעשות פעילות כזאת בשביל ההרגשה הטובה וגם בשביל הבריאות. ברגע שאנו נשארים בבית, אנו מחפשים תמיד משהו לאכול, כי הגוף שלנו מרגיש שהוא לא יכול בלי אוכל. לככן, צאו החוצה כדי לבצע פעילות ספורטיבית שהיא גם בריאה, גם מעבירה לכם את הזמן וגם מחזקת אתכם ואת הגוף שלכם. אם תתחילו עכשיו, תוכלו להגיע עד האביב ותחילת הקיץ עם פחות 10 קילו ממשקלכם. עיינו ברשימה הבאה כדי לראות באלו 20 דרכים לשרוף 300 קלוריות. הזמנים נמדדו על אדם במשקל 70 קילוגרם, במידה ואתם שוקלים מעל 70 קילוגרם אתם תשרפו יותר קלוריות באותו זמן ובמיסה ואתם שוקלים פחות, אתם תשרפו פחו קלוריות באותו הזמן.

משחק כדורעף חובבני: 80 דקות

הליכה במהירות 3.5 קמ"ש: 60 דקות

בדמינטון: 54 דקות

טניס: 35 דקות

פריסבי: 80 דקות

קפיצה בחבל: 24 דקות

פעילות אירובית קפיצה בחבל

קפיצה בחבל. (תמונה: Patrick אתר: Flickr)

ריצה במהירות 10 קמ"ש: 25 דקות

גולף: 55 דקות

אופניים במהירות 12 קמ"ש: 30 דקות

חץ וקשת: 69 דקות

רכיבה על סוסים: 60 דקות

נטיעת שתילים ושיחים: 60 דקות

נטיעת עצים: 54 דקות

פעילות אירובית נטיעת עצים

נטיעת עצים. (תמונה: woodleywonderworks , אתר: Flickr)

ניכוש עשבים: 52 דקות

גלישה על סקייטבורד: 48 דקות

משחק בקלאס: 49 דקות

משחק עם ילדים (נמרץ): 48 דקות

טיפוח סוסים: 40 דקות

רולרבליידס: 35 דקות

פעילות אירובית על רולר בליידס

רולר בליידס. (תמונה: Philip מאתר: Flickr)

הליכה במסלול אתגרי במהירות 3.5 קמ"ש: 40 דקות

ברשימה למעלה, יש 20 דרכים לשרוף 300 קלוריות שכל אחד מאיתנו יכול לעשות. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה לקום מהספה ולהתחיל היום. בלי תירוצים ובלי דחיות. אם ברצונכם לראות תוצאות בקיץ הקרוב, אתם צריכים מעכשיו לקחת את עצמכם בידיים ולהתחיל לעסוק בפעילות ספורטיבית כלשהי. כדי שלא יימאס לכם מהר מאותה פעילות שבחרתם, מומלץ לגוון בין כמה פעילויות ספורטיביות ואירוביות. אל תשכחו את הכללים שנכתבו בתחילת הכתבה. הכלל הראשון, תשמרו על תזונה נכונה  כדי לרדת בכמה שיותר שומן וכמה שבפחות שריר. הכלל השני הוא שאתם חייבים לאכול, אל תתנו לגוף שלכם את ההרגשה שהוא נמצא במצב של הישרדות. הכלל השלישי הוא שפעילות אירובית אינה בהכרח תגרום לכם לרדת במשקל. הפעילות יכולה לעזור לכם להגיע למטרות שלכם, אבל הכל תלוי בתזונה שלכם. אל תשכחו את 3 הכללים הללו ושתהיה לכם פעילות נעימה.

*תמונה ראשית: Brandon Koger, אתר: Flickr.

שתפו את כתבה Email this to someoneShare on LinkedInShare on StumbleUponPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

תגיות הכתבה

שליחת תגובה


2014-כל הזכויות שמורות 2013 © מגזין WhatHot מה שחם באינטרנט
richkid אינטראקטיב