15/12/2017

טיפים ודגשים לפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק מחייב לשלב בין שיטות שיווק שונות ולקחת את העובדה כי אתם פועלים בסביבה דינמית ומתחדשת ולכן במסגרת פרסום בפייסבוק חשוב למדוד כל צעד ברגע האמת על מנת לנהל את הקמפיין בצורה הטובה ביותר.

הכלי היעיל ביותר

אם תחשבו בהיגיון, הרי פייסבוק נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר לפרסום באמצעותו יש לכם אפשרות להגיע לגולשים שעדיין לא הגיעו לשלב של סקר שוק ולהציע להם מוצר שעדיין לא חשבו עליו. אם תרצו, מדובר בזכות ראשונים המאפשרת לכם ליצור קשר ישיר עם הגולש שהוא עשוי להיות לקוח פוטנציאלי.

שימו לב מתי הקהל שלכם מחובר

בדף הניהול תוכלו לראות מתי הקהל שלכם מחובר- האם בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות ולפי כך לנהל את הקמפיין במטרה לקבל חשיפה גבוהה. אם לא תעקבו אחר שעות הפעילות של הקהל שלכם הרי לא תדעו מתי הם פעילים וניתן לפנות אליהם וכך הקמפיין עשוי לרדת לטימיון. על מנת להגדיל את החשיפה הזמינו חברים באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות רשימת החברים שלכם בפייסבוק.

השתמשו בדף עצמו

בתפריט עריכת דף ניתן להשתמש בפייסבוק בתור דף ולהגיב בדפים אחרים בלי צורך לעבור לדף הפרטי שלכם. משמעות הדבר היא כי תוכלו להגיב לפוסטים בשם העסק שלכם אך יש להיזהר לא להגיב בצורה שיווקית יתר על המידה. ניהול פרסום בפייסבוק מחייב אתכם להקשיב לקהל שלכם. אם תתעלמו מפנייה של גולשים אתם עשויים למצוא את עצמכם מאבדים את הקהל.

פרמטרים שיסייעו לכם להפיק את המיטב מפרסום תמורת כסף

בבואכם לדבר על פרסום בפייסבוק תמורת כסף הכוונה פרסום ממומן ניתן להזכיר כמה אפשרויות:

  • קידום באמצעות מודעה – באמצעות  השיטה אתם קונים מודעה ומשלמים בהתאם לתקציב היומי על מנת להשיג כמה שיותר קהל.
  • הגדלת המעורבות בפוסטים – אם ברצונכם להגדיל את המעורבות בפייסבוק, הרי באמצעות תקציב יומי תוכלו לקדם את הפוסט האחרון בדפים או לטרגט את המודעה לקהל יעד מסוים בהתאם לגיל או מצב אישי.

לסיום- כיצד תתנהלו נכון בפייסבוק

  • חלקו את עוגת התקציב בצורה נכונה – על מנת ליהנות מפירות ההשקעה בפרסום עליכם לחלק את עוגת התקציב בצורה הנכונה ביותר. גם אם אינכם משלמים לפייסבוק ומפעילים קמפיין, עדיין אתם צריכים להשקיע לא מעט זמן וכסף. ולכן על מנת לנהל את הקמפיין בצורה הטובה ביותר עליכם להגדיר את היעדים.
  • התעדכנו בשינוי מדיניות הפרסום – מדי פעם פייסבוק מפרסמת שינויים לגבי מדיניות הפרסום שלה- תנאי השימוש או התנהגות הפיד של הגולשים. שימו לב כי כל שינוי כזה ישפיע על הקמפיין בצורה משמעותית ולכן כדאי לכם לעקוב אחר השינויים בבלוגים של פייסבוק.
  • שילוב יצירתיות והקשבה – קמפיין פרסום דורש מכם לא מעט יצירתיות אך גם הקשבה לקהל שלכם. אם נדמה כי הקהל נאמן לאורך כל הזמן, הרי מדובר בטעות. כל עוד תפעלו בצורה זהירה ותקשיבו לצרכים של הקהל שלכם הרי תוכלו להרוויח מכך לא מעט ולצבור אוהדים שיעקבו אחריכם ויגלו הזדהות עם קמפיין הפרסום והתוצאה תהיה רכישת המוצרים שלכם.
שתפו את כתבה Email this to someoneShare on LinkedInShare on StumbleUponPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

תגיות הכתבה

שליחת תגובה


2014-כל הזכויות שמורות 2013 © מגזין WhatHot מה שחם באינטרנט
richkid אינטראקטיב