18/12/2017

חשיבות שילוב סרט תדמית לשיווק העסק

סרט תדמית לשיווק העסק

בעשור האחרון אנו עדים לשינוי מדהים, המידע מגיע אלינו בצורה שונה ומהירה. כוחה של התמונה כיום, חזק מכוחה של המילה הכתובה, וכך סרטוני תדמית ומוצר הפכו לכלי השיווקי החזק ביותר על מנת לקדם עסק ולהגדיל מכירות

מהו סרט תדמית?

סרט תדמית הוא סרט שאמור ליצור לחברה, עסק, מוצר או שירות, תדמית חיובית ונחשקת. סרט תדמית מייצג בצורה הנכונה והמדויקת ביותר את המסר אותו אנו רוצים לשדר ולהעביר לקהל. סרט התדמית הם הדרך המהירה והנפוצה ביותר להגיע ולזכות באהדת הקהל, כך גם נמדדת יעילותו והצלחתו.

מטרה

לסרט תדמית יש לשתי מטרות גדולות ומוצהרות. הגעה לתפוצה רחבה ככל האפשר בקהל היעד שהוגדר מראש, ולהעביר לו את המסר הרצוי, בצורה האופטימלית והטובה ביותר. מתוך זה ובין אם אתה עסק קטן, בינוני או גדול, בסופו של יום, כולם רוצים להגדיל את רווחיות העסק, וכך סרטי התדמית הפכו להיות אחד האמצעים היעלים ביותר להשגת התוצאה המיוחלת, זאת תוך זמן קצר יחסית.

הפקה

תוצאה מושלמת ורלוונטית עבור קהל היעד, תלוי במידה רבה בהפקת הסרט ובחברה הנבחרת. הפקת הסרט דורשת תשומת לב ומתן דגש על מספר היבטים חשוב, זאת על מנת להגיע לסרט תדמית מקורי, ייחודי, המתאים לאופיו של העסק ולמה שהוא רוצה לשדר החוצה אל קהל היעד. ראשית כדאי להחליט על תקציב ראוי ומתאים, זאת לפי העסק או המוצר אותו רוצים לשווק בסרט. כתיבת תסריט הוא שלב נוסף בהפקה, התסריט צריך לבטא היטב את מה שרוצים לצלם ולהעביר בסרט. לוחות זמנים ועמידה ביעדיי הצילום הינם חשובים ביותר, זאת על מנת לשמור על מסגרת התקציב. וכמובן איך אפשר בלי בחירת הלוקיישן (מקום) המתאים, והשחקנים, שילוב נכון של שניהם יכול להפוך את הסרט לפופולארי במיוחד.

בעולם התזזיתי, המודרני, המידע מגיע אלינו בצורה מהירה ויחסית שטחית, לכן לסרט תדמית חשיבות גדולה. סרט תדמית איכותי וטוב יהיה זכיר, ויגרום לכך שקהל היעד ירגיש הזדהות עם העסק או המוצר, וכמובן ירכוש את השירותים או המוצרים השונים אותם מציע העסק. חשוב לבחור בחברה אמינה ומוכרת בשוק, ולתכנן איתה בפרטי פרטים את המטרות של סרט התדמית. חשיבות בחירת החברה היא רבה, החל מאיכות התסריט, מקצועיות, רמת ואיכות הצילום והעריכה, ועד הקשר עם הלקוח, הבנת צרכיו והצעה של אופציות נוספות. בסופו של דבר סרטון תדמית טוב, ויראלי ומוכר יכול להיות זול בהרבה, מאשר פרסום מאסיבי בכלי התקשורת השונים.

שתפו את כתבה Email this to someoneShare on LinkedInShare on StumbleUponPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

תגיות הכתבה

שליחת תגובה


2014-כל הזכויות שמורות 2013 © מגזין WhatHot מה שחם באינטרנט
richkid אינטראקטיב